Herregud vilken LÖRDAG!

Nu ska ni få höra om min helt underbara lördag!

05:00 Klockan ringer, dock var jag redan vaken, eftersom jag sov ungefär en 30 minuter!
06:30 Samling i Lambot för avfärd till Mjölby.
- dock blev det ett missöde på vägen då jag har kasst kartminne. Eftersom Millan (läs Megga) låg bakom mig (som borde kunnat vägen) så fick vi glida runt ett par varv i lite olika rondeller i Mjölby, jag vet Mjölby är inte så stort men det går att virra runt helt klart. Tillslut kom vi på plats och med lite tidsnöd började vi tagga för första matchen.

07:45 Avspark! Smedby stod för första motsåndet. Detta blev en mumsbit för oss och vi vann med 4-0 efter helt underbart fotbollsspel!

Under dagen mötte vi även BK Tinnis ( torsk 0-3), Huskvarna 2 (1-1) och Mjölby AI. Sista matchen mot Mjölby var dessutom direkt avgörande för avancemang till slutspel. tyvärr blev det torsk även här 0-4! Vi spelar bra försvarsspel hela cupen igenom! Svinskoj, brudarna har gjort världens framsteg sen sist vi spelade i Mjölby!
Jag tror dock att den stundande LAGFERRE @ my place lockade en anning när vi spelade sista matchen... så när vi låg under med 2-0 och det var fem min kvar fanns nog inte tankarna på slutspel i allas huvud om jag säger så.

När vi väl var tillbaka i Linkan var det bara för mig att förbereda kalaset. Guld dukar, lite glitter, guldnagellack ( som tyvärr släppte underkvällen) och tillslut lite städning.

Kalaset sen då! Oj Oj Oj, fy fan va roligt! Känns som att lagfesterna med detta gäng kommer att vara helt magiska!
Har hur mycket bilder som helst, lägger kanske ut ett par om en dag eller tre...=) haha

Nu sitter jag här hemma i soffan, har för bra länge sen städat och gjort fint! Popcorn överallt! Vi har förövrigt världens bästa popcorn poppare i vårat lag! Sara "poppis"! Henne slår ni inte...kanske var hon som skulle damsugit mitt golv imorse....hmmm!

Om en stund blir det en snabb dusch för att sen bege mig till Farsan och fira mina bruschor...!
Släktfika - Mycket skoj!

Vi hörs då!
Fett med röj!

// Tobbelito?

Kommentarer
Postat av: petra the king

måste rätta dig lite, det var megga som körde bakom dig. virrpanna.

2008-01-20 @ 12:48:48
Postat av: Tpbbe

oj då! haha

2008-01-20 @ 13:03:35
Postat av: Lovisa

haha gay-TOBIAS;)

kul att det blev lyckat iaf. så töserna vet att du är en tränare att lita på;)

2008-01-20 @ 18:40:28
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0