Nu är han ett år äldre!

Nu är det den 14/1 och Min lillebror Simon fyller 17! Har redan hört av mig till han o gratulerat han. Sitter o snackar med honom på msn, han skickar nu en låt. Den ska vara 49 min lång. Dock har han fått skicka om den tre ggr eller nåt då han är kass. Han glömer bort att han skickar låt o så loggar han ut o in...i ett försök att få uppmärksamhet! skadad pojk de där. Men de säger juh att han är som mig!

I övrigt så har solen skinit hela dagen...eller iallafall till den gick ner runt 16. jag har varit ute och njutit av solen istortsett hela dan. Helt underbart! När solen sen försvunnit så lade jag mig på soffan, somna!

Har varit på jobbet i två timmar, då jag har jouren och blev tungen att åka in o göra lite nytta.

Imorn är det operation! Mycket skönt, men jag är lite nervös! Kommer dock gå väldigt bra!

Ha utkik i bloggen imorn...lite bilder från lördagens allsång och bärsande kommer då!

GRATTIS SIMON!

//tOBBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0