Nu blev det mycket jobb samtidigt!

Natten mellan tisdag och onsdag satt jag vaken natt på jobbet. Väldigt jobbigt med tanke på att jag inte hunnit förbereda mig på en vaken natt. Jag gick liksom upp klockan 06 på tisdagsmorgonen. Iallafall det gick toppen o jobba...inte mkt strul alls!

Jag drog mig hemåt vid 08, hugget! Somna o sov till 12 ungefär, då ringer jobbet igen. Jag måste tydligen in o jobba mina 4 timmar på schemat, annars blir det fel. Trots att jag suttit vaken hela natten och alltså redan har 10 arbetstimmar den dagen. Skumt system men iallafall. Jag iväg till jobbet klockan 14, gjorde mina 4 timmar.

Innan det blev dags att träna, skadeförebyggande. Morsan var med och hjälpte till. Jag tyckte det gick bra, en ganska tråkig träning. Men tror det blir roligare om ett par ggr. Nyttig träning även om de kan vara svårt att se o känna de själv.

Iallafall, träningen var slut och jag behövde ha mat i magen. De fick jag. Kom hem och la mig på soffan o bara dog. När jag sen förflyttat mig från soffan till sängen ringer jobbet igen....."tobbe kan du komma in", säger  rösten i andra änden. "klart , jag är där om 5", svarar jag. Jag hade juh faktiskt jouren inatt oxå. Detta samtal blev dock inte de ändä. De han ringa en gång till lagom till jag kommit hem och lagt mig igen. När klockan blivit nära inpå 03.30 kunde jag lägga mig i sängen på nytt. Somna en halvtimme senare....väldigt trött är jag nu. När jag sitter och försöker beskriva charmen med att vara Tobbe....haha

Ikväll äre träning igen! *jippi*

I helgen är det konferens i Stockholm. Med svenska fotbollförbundet. ska bli riktigt skoj..tidigt lördag morgon bär det av! *jippi*

Vi ses, vi hörs vi mötts igen!

//Tobbe


Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Hej Tobbe!
Hur är läget med dig? Låter som du jobbar mycket - slit inte ut dig! Själv ska jag leta extra jobb..
Nu ska jag ringa Vemdalen o kolla vad liftkort kostar (om man är ett stort gäng). Hoppas på att åka dit med fritidsgården.
Ta hand om dej. kram

2008-01-24 @ 11:43:09
URL: http://baralindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0