Nu kommer de....bilderna!

Tja...

Lovisa påminnde mig om att jag lovat att publicera bilder från Lördagens spontana fylla med allsång och framförallt mycket garv...

Så här såg kvällen ut för er som inte vet....

Den började hos Jimmy, med film och folkbärs. När bärsen var slut och vi hade avverkat två filmer. Var vi hungriga, så vi gick in mot City för att införskaffa oss kebab och mer folköl... när kebaben var inköpt knalla vi mot mig. Jag hade juh whiskey och vitt vin. På vägen kom Jimpan på den briljanta idén, vi skulle våldgästa Tonkan. Det slutade med att Tonny med hänge på.

Väl hemma hos mig hälldes whiskey och vin upp, till det dracks folköl och en och annan starköl Musik sattes igång och spontan allsång uppstod. Djävligt trevligt....

Kvällen avslutades vid ca. 04 när Jimmy o Färna så sakterliga började knata hemåt i fyllans tecken...





Så här såg alltså spontankvällen ut i lite bilder!

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: www.lordaghelaveckan.blogg.se

höhöh på lördag har du över 20liter vin hemma hos dig !! ;) / www.lordaghelaveckan.blogg.se

2008-01-16 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0