Sittandes på jobbet!

Tjoho!

Det är nu Fredagkväll, klockan närmar sig 21. Jag sitter på jobbet med en kopp kaffe, huset är lungt och stilla. En ungdom hemma och så jag. Undrar om det är så här mina fredagar kommer se ut nu framöver? Är det så, kommer juh inte jag klaga iallafall! En arbetsdag i veckan och jag har fyllt min halvtid. Vad ska jag göra alla de andra dagarna. Kanske hitta mig ett annat jobb, JA varför inte! nåt annat skoj. Det blir till att leta nu ska ni veta. Jag kan juh jobba på två ställen. Jobba in lite extra pengar och kanske resa någonstans eller köpa nåt fint...eller varför inte bara lägga pengarna på hög!

Att jag bara jobbar en dag i veckan gör också att jag utan större bekymmer kan klara av fotbollen, som just nu tränar tre ggr i veckan. Men snart ska vi sätta fart. Då är det 4 ggr i veckan som gäller...shit va skoj det ska bli!

Lägger förövrigt ner all ledig tid på fotbollen förtillfället, eller jag tog i lite, men bara lite. Just nu är det lotteriet som ska bli slutsålt. Jag har bara sålt 17 stycken än så länge. Undrar hur många jag lyckas bli av med...20? 25? Inte för att skryta, men jag tror tjejerna blir dönöjda över mitt jobb.  När jag inte säljer lotter så letar jag träningsläger, träningskläder, väskor, sponsring och jobb. Allt för att göra tjejerna i laget nöjda. Sen så måste jag väl säga att det är svinroligt med! Älskar det här.

Nu ska jag ta o snacka lite skit med ungdomen som är hemma. Börjar bli lite långtråkigt.

hiih haha

Hörs då!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0