Smärta gör ont!

Det är lite mer än 24 timmar sen jag kom hem från operationsbordet!
åhhh...fy *pip* vad ont det gör!
Mina värktabletter jag fått av läkaren, hjälper föga!

Dock börjar smärtan gå över lite, värst var det inatt. När det känns som att knät exploderar varje gång man rör på sig eller råka komma emot! Sovit ungefär 0 timmar och 30 minuter inatt... Börjar blir lite smått trött nu! Dock har jag varit väldigt rastlös hela dagen. Detta eftersom jag är tvungen att hoppa de förbannade krykorna idag och imorn. Man blir låst, det är som att ha handbojor på sig...TYP!

Jag är dock inte den som bara ligger still för de....Det fanns juh tvätt i tvättkorgen och en ledig tvättid nu i eftermiddag. Så jag tog min tvättkorg och mina krykor och hoppade ner i tvättis och snart är jag klar! Ruggit bra jobbat av mig faktiskt.


Kom på en annan sak, inatt. Det fick mig att ligga och garva lite åt mig själv:
Jag bevisar gång på gång att jag är rätt störd. I höstas jobbade jag som en idiot, gjorde inget annat än att slita på jobbet. (jobbar inte i närheten lika mycket längre och tur är väl det)
Dock var jag hemma vid 15 igår, lite snurig och mådde lite illa. Nyopererad liksom. Vid 16 kom far min och hämtade mig så jag kunde ta hand om damlagets träning i fotbollshallen klockan 17! Vad får mig att göra det, varför ligger jag inte hemma och typ gråter eller nåt. Som en något mer normal människa säkert föredragit. Det var lite halvjobbigt att ha träningen. Skallen snurrade och jag var väldigt trött och mådde en del illa. Men jag var på träningen. Gjorde kanske inte min bästa insats som tränare, men damerna skötte sig galant.

Fan va skoj det är att vara damlagstränare...kommer aldrig sluta tjata om hur skoj det är!

Snart är det dags att gå eller nej...hoppa ner till tvättis och slita upp alla kläder igen...sen är det bara det roligaste kvar! VIKA TVÄTTEN! så där skoj...

Vi hörs alla!

Love!

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: Dofie!

Tobbs du e så duktig!!! Wiiie! Här kommer en kram från mig!!

2008-01-15 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0