tänk va livet kan te sig på konstiga viss!

Detta inlägg kan ev. uppfattas som något kryptiskt.  Jag tror inte att alla kommer att förstå exakt vad jag menar med det som ni snart kommer läsa. Men det är lite av meningen med det hela...

Mitt liv ter sig på de mest underliga sätt ibalnd.. härom natten fick jag ett väldigt uppskattat telefonsamtal 0340! Det är inte ofta man får ett samtal så sent eller tidigt om man så vill att man sen tycker att det var bland det bästa som kunde hänt just då, kan låta lite skumt! Men samtalet innehöll en väldigt viktig förklaring, det gav mig nya perspektiv på allt! Samtalet var efterlängtat inte bara för förklaringen utan även för att det gav mig en sjukt positivkänsla och gav mig en känsla av att det är nog sällan försent.

Vänskap försvinner sällan!

Sen så har det på senare tid dykt upp en del nya människor i mitt liv. En del nya har gjort stora intryck på mig som människa. Skapat ett förtroende som jag gladerligen tar vara på! En av de nya... jaaa...en av dem.... vet inte riktigt hur jag ska skriva nu. Men jag diggar denne skarpt. Förstå mig rätt nu, det är någonform av "vänskap". Som iallafall jag tänker försöka ta vara på och försöka hålla vid liv. Jag tivs jättebra med denna relation. Så bra att denne har fått mig att göra saker, "blotta" mig på ett sätt jag aldrig trodde att jag skulle göra.

Hoppas att denna någonstans förstår att jag har stor glädje av denna relation!  "Denna nya" tycker jag verkar vara en härlig person, med väldigt många goda och bra sidor!

(blev nästan en kärleksförklaring, det var inte meningen, men jag har svårt att formulera mig på annat sätt!. Det är inte kärlek det är nog vänskap!)

Vänskap kan komma när man minst anar det och på väldigt olika sätt!


Förövrigt så fick mina småsyskon sina julklappar av mig igår! Hockeykväll med storebror, synd bara att matchen var så hemskt kass! Men det var väldigt skoj att för en gångs skulle göra något tillsammans med alla fyra syskonen. Det är inte varje dag, väldigt sällan faktiskt.

Nu ska jag snart börja jobba. Jobbar natt idag...och är ledig på lördag (slutar 0930) och på söndag är det fotbollscup. Skoj!

SeS, HörS och TalaS ViD En AnnaN DaG!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0