Tisdag....

hmm....

tänkte bara säga att jag inte är helt förtjust i mitt nya schema. Inte alls lika skönt. Denna vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag och fredag 07-11!  (fredag blir lite längre eftersom det är P-möte och handledning då)!

Måste upp tidigt, hetsa på jobbet! För att sen hem och igentligen bara slappa!

Ni som känner mig, vet dock att jag inte enbart åker hem och lägger mig på soffan!

Idag har jag planerat lite mer fotboll, skadeförebyggadeträning. Drar igång imorn kväll! Nogrann planering, mycket läsning och en del studier av dvd-filmer på temat. Inget lämnas åt slumpen! Åkte även förbi Campushallen en sväng, pratade lite med Matte (tillika damernas slavdrivare). Vi la upp passet och jag fick vet att passet på torsdagar kommer bli tufft, de är gärnet som gäller. (ni från damlaget som läser detta blir inte rädda nu). Men det kommer bli tufft! Framförallt blir det väldigt skoj och tokigt nyttigt!
Inte heller här lämnar jag något åt slumpen!

Vad ska jag göra med resten av denna dag då!?
Kan juh inte ligga här till läggdags...uch va trist... Har juh inte ens fotbollsträning ikväll som jag kan se framemot. Vad finns det då att längta efter....hmmm..onsdagens pass!

Lunch kanske! =)

Vi hörs då!

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: pet

inget skrämmer ik östria dam

2008-01-22 @ 20:05:10
URL: http://knipi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0