Ursäkta uppehållet!

Nu är jag här igen!
Det har varit ett uppehåll, men vana bloggläsare av min blogg vet att detta inte är något att gråta över. För när man minst anar det.

Just nu är det juh torsdagkväll och imorn så är det jobb. Från 08:00 fredag till 09:30 lördag. Tyvärr innebär det juh att jag missar innebandyn imorn kväll. Hade varit skoj att få spela den matchen. Eftersom jag ska operera knät på måndag eftermiddag. Operationen är rätt lugn, tre hål, artoskopi och 50 minuter senare ska ledbandet vara på plats igen. Förhoppningsvis håller det denna gång. Det är faktiskt 7de gången i högerknä. Lite smått irriterande! Men hejsan...jag utan knäoperartioner är väl inte jag..=)

Att jag inte skrivit senaste tiden har sina förklaringar, dem som behöver ha dem. Har dem redan, de andra får väl lite snällt fråga så kanske jag berättar.

Min tid som jag förra veckan la på att skriva blogg, har jag denna vecka lagt på fotbollen. För mig är det juh sjukt roligt. För er andra som gärna vill läsa min blogg äre kanske inte lika skoj. Men vad ska vi göra åt de...jag vet inte!

Just nu har vi i fotbollen dragit igång säsongen, tre träningar i veckan just nu. Samt så försöker jag ordna med ett lotteri, fixa träningskläder, träningsväska, träningsläger samt få ihop ett slagkraftigt lag inför cupen i Mjölby nästa lördag. Skoj Skoj Skoj!

Idag har jag varit ledig, slappat, lunchat på stan med krika, gjort lite anant samt kollat på hockey hos Jimpan!

Nu ska jag traka Lovisa på msn en stund...sen ska jag väl försöka sova lite, imorn blir det desto mindre sömn blir de nog på jobbet imorn!

Natti o kram!
Tjoho på  måndag är jag lam!

//tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0