Livet efter SSC!

Hej alla...
... nu är jag tillbaka i verkliga livet igen! Efter en tid i Norrköping, på Stadium Sports Camp!

Stadium Sports Camp blev i år nästan en religös upplevelse för mig! Så sjukt djävla roligt, vilken underbar upplevelse och vilka härliga veckor! Helt galet!

Jag vet inte vad jag ska skriva, så svårt att förklara SSC för någon som aldrig varit där. Men detta år har varit så sjukt djävla skoj, har haft tre helt underbart roliga veckor, tre helt fantastiska grupper och tre välidgt bra tjejer att jobba tillsammans med!

Man är ganska slut efter tre veckor på Campen, så man vill åka hem. Men iår var de första gången som jag verkligen hade kunna samla krafter för att köra en vecka till, ville inte HEM!

Framförallt inte hem till jobbet på hemmet....fy fan!

Jag kan inte skriva mer nu...är trött, måste tagga jobb! Ush!

Kram till alla!

//Tobban...
... måste VERKLIGEN hitta nytt!

Kommentarer
Postat av: alice

2008-07-28 @ 13:30:16
Postat av: aliceannygertrud

sportscamp är minnen för livet :D

2008-07-28 @ 13:30:37
URL: http://aliceannygertud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0