o vad är en kväll på Skyttecentrum!

Jaaa...den kan vara skittråkig eller helt djävla underbar.... det beror på vilka som är där och vad man hittar på har jag kommit på!

I Lördags, den 19 juli var det dags för mig att ha min (något försenade) 25 års fest! Till kalaset var ett 40 inbjudna, ett 30 tal bjöd upp till dans och dök upp! De möttes av en mor (min) som naturligvis hade planerat ihop en femkamp. Det hela började med lagindelning och så släpptes lagen ut för att genomföra de tre första grenarna, "träffa Tobban", "blindgång" och "strutboll". Jag fick självklart också pröva på, väldigt skoj...

När de tre första grenarna var avklarade väntade en tipspromenad om mig för de tävlande lagen. När de kom tillbaka från promenade var det så dags att börja knåpa på dikt, tal, imitation och sång. Självklart allt tillängat mig, eller de skulle iallafall handla om mig...Sjukt skoj var de! Även om jag inte minns alla...Men ändå!

Danne "ass" Axelsson, stod för maten, grillmästare var i högform och middagen var galet god!

Under kvällen förekom, förutom alla lags presentationer av sina upptåg även en del vid namn utmanna Tobban. Även detta galet skoj....

Men det absolut roligaste med hela kvällen var alla underbara vänner, jag älskar er alla! Min familj är grym och tvekar inte en sekund på att ställa upp när jag ber om ett kalas i present. Finns inget bättre än att få umgås med alla underbara på samma gång! Ni är guld värda alla!

En del av er förtjänar ett extra tack, ni vet vilka ni är....Men försäkerhets skull: Fetgris, Styvis, Bambi, Moffe och momo, Guldkillen, Ass.Danne, BF! Ni förgyllde min kväll lite extra!!!!! Tack så hemskt mycket!

Förövrigt så försöker jag komma in i vardagen igen, det är svårt efter att man kört SprtsCamp! Men men....de hela blir inte lättare av att jag just nu verkligen HATAR mitt jobb! Måste verkligen byta! Förslag mottages gärna!?

Nu äre kaffe och frukt som gäller....måste ligga i för att inte plocka tillbaka de 8 tappade kilona...=)

Vi hörs!

//Tobban...
... borde få nytt smeknamn: Stickan!?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du som skrivit i min blogg?:)



8 kilor?? :-O det är rätt mycke ju

2008-07-24 @ 17:23:47
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0