Då var det snart dags!

... Imorn är det midsommar, för min del blir det ett udda midsommarfirande iår! Det blir inget råsupa och totaldäcka på skinsoffan på Johns land, efter att man spelat volleyboll, klätt stången, badat och käkat sil och anndra godheter!

NEJ, iår firar jag midsommar på Råberga! Alltså, jag jobbar. Börjar 14:00 imorn och jobbar till 09 på lördag! Ett spännande men kanske framförallt tråkigt sätt att fira midsommar! Jag får väl sitta på jobbet och ringa runt till alla nära och kära för att höra när de blir fulla så kanske jag får nån känsla av det är midsommar. Dock är det absolut värsta av allt att det troligtvis inte är några ungdomar på hemmet! Vilket kommer vara så dunderpissigt och sitta där då! Men men, får juh ganska bra med pengar för att jag jobbar. Får försöka tagga igång mig själv med hjälp av den moroten iallafall!

Men sen, när det arbetspasset är klart, slipper jag behandlingshemmet på lite över en vecka....För på lördagkväll, bär det av till Norrköping och StadiumSportsCamp! Fuck o shit så jeffla roligt det ska bli, i år blir de tre veckor på Campen. Lätt Bästa!

Det är jag helt sjukt taggad inför!

Annars är det mest fotboll och jobb för min del!
Dock är EM, typ slut för min del. Finns väl kanske några roliga matcher kvar att se...men men!

//Tobbe...
....får inte nog! Rätt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0