Dags att dela med sig lite...

Det är söndagkväll...

Klockan är runt 23!

Helgen har passerat, varit en ganska trevlig helg. I Fredagskväll var jag ute med jobbet, roligaste arbetskamraterna. Många av dem blev jättefulla, så även jag.... jeffle blomlåda på Drottningbro! =) Gick rakt in i den, höll på att tappa mobilen i ån och så fick big pain i min armbåge!

I lördags var jag dock pigg, var uppe med tuppen. Tog ett varv på gymet för att sen ligga i solen o gasa en timme. Därefter var det dags för match. Förlust och här på bloggen skriver jag inte mer om den...
Efter matchen blev de en lugn hemmakväll och när jag väl lagt mig i säng, sakta sakta börjat somna in så...

Jag gillart, vet inte vad jag skulle göra utan de! Så sjukt roligt och mysigt, så lätt att somna efter! Mår så bra!

Idag har jag städat, gymat, klippt håret på Krikka, kollat på fotboll i solen, kollat på fotboll framför tvn och så har jag bara slappat här i soffan! Rätt slapp ibland, helt okej och djävligt skönt....

Veckan som passerade innan helgen, var rätt blandad. Riktiga lågvatten märken...tack som fan för allt stöd! De var sjukt viktigt! Ni som känner er träffade ta åt er! Det fanns även en hel del höjdpunkter...tisdagen! o Så lite annat skoj... En bra vecka!

Veckan som väntar på mig är rätt lugn, de blir nog en hel del jobb! Två matcher, en av träningskaraktär och en seriematch på fredag! "Du gamla, du fria..." Lördagen bjuder sen på AB-bal och vem vet lite fest kanske?!

Vi hörs mina kära läsare!

//Tobban...
...njuter av solen och värmen varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0