Efter första veckan, tillbaka till de gamla vanliga ett tag!

Halloj!

Som en del av er säkert märkt har bloggen stått ganska stilla sista tiden. Detta tråkiga faktum beror på att jag har varit i Norrköping en vecka! På stadium Sports Camp! (Sveriges största idrottsläger, med fler deltagare och aktvitetstimmar en vinter-OS! Ball)

Veckan har flutit på riktigt riktigt bra, har haft äldsta tjejerna i min grupp, sjukt roligt! Veckan har absolut innehållit en hel del garv, sena kvällar och tidiga mornar. Den har också innehållit en hel del gång och andra aktiviteter ifrom av motion av olika slag. Eller vad sägs om en timme Nitendo Wii, 45 minuter som höger-/vänterback på ledarmatchen, fotboll i buren eller trampolinhoppning....helt galet va skoj det är att vara på Sports Camp!

Veckan har också innehållit en och annan sån down i humöret, torsdagen var en sådan. 26/6 2008 innebar 1-års dagen sen Martin Weineholms bortgång! Jag minns honom som han var, en underbar vän, kärleksfull far och man, nära till skratt och sjukt bra som tränarkollega! Du är saknad! Hos mig kommer Martin alltid finnas kvar och minnenan från alla våra resor ToR Tallboda, i samband med träningarna i Lambohov ligger när på näthinnan när jag tänker på han. Mycket klokt sades under våra bilresor! Martin kommer alltid bli ihågkommen med KÄRLEK!

Just nu är livet sådat att jag sitter på jobbet, som sagt, ibland måste man landa tillbaka i verkligeheten. Livet skulle vara på tok för enkelt och roligt om man hela tiden fick leva de på Campen! *hahaha*
Har jobb fram till 02 inatt säkert, gillar de inte. Då jag igentligen inte får jobba nattetid för läkaren. Men företaget har lite svårt att lyssna och förstå ibland... aja, bara härda....Imorn är jag ledig, eller "ledig". Det bli gymet på förmiddagen, sen blir de tvätten och sen blir de häng med världens bästa BF. Hur värt är inte de då...så säg! Asnice!

Resten av veckan ser ut:
Tisdag 07-11 (sen kan bli en sväng till Norrköping)
Onsdag 13-00
Torsdag 21-03
Fredag & Lördag blir de ev. Göteborg eller så blir de slapp för att sen bege mig tillbaka till Norrköping för två nya veckor....!

Hur skoj som helst!
Inbjudningskorten till 25-årsfesten ska vara på gång ut till de bjudna!
De kommer bli ett rätt värt PARTIE!

//Tobban...
... drömmer om annat lite då o då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0