Glad (djävla) Midsommar dåååhh!

Nu är det 1,5 timme kvar....
... till alla andra börjar bli så smått på lyset. Sitter med sillen och nubben och sjunger härligt snapsvisor som blir mer och mer otydlig ju fler man sjunger. (eller juh mer man dricker)!

Själv har jag 1,5 timme kvar till jag ska börja jobba.... FUCK IT! Jobbar till 09:00 imorn bitti....så jeffla tråkigt, men som sagts tidigare. Jag tjänar bra med pengar och jag vaknar förhoppningsvis upp utan huvudvärk imorn. De kan juh vara bra.... eller nåt!

Kommer sakna JohnJohns skinsoffa iår.... enligt tradition däckar jag där i. Tre år i rad! Aja...får vänta!

Städa klart här hemma då! Duscha och packa väskan, för här ska jobbas....!

Vi hörs då!

//Tobban...
.... undrar vart den utlovade lönen tagit vägen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0