I Onsdags....

.... Fyllde jag 25!

För mig är födelsedagar ganska överskattat, visst det är skoj att få presenter och träffa familj, vänner och bekanta. Men det behöver inte vara något märkvärdigt. (Förutom när det är dags för fest, då blir de åka av=) )

Men åter till min 25års dag, den började tidigt. Första gratulationen kom 00:01, rätt cool! Rätt söt!

Sen drog de igång runt 07:00 och samtal och sms ramlade in i jämt tempo under hela dagen...Sorry alla er jag inte hunnit tacka än...så..TACK!

Tro de eller ej, men jag hade faktiskt tvättstugan under förmiddagen, ett perfekt sätt att göra födelsedagen till en helt vanlig dag. Därefter ville mormor och morfar fira mig så jag åkte dit, fick fika, tårta och deras present bestod av ett presentkort på lokalhyran inför 25 års festen! Nice Nice!

Sen bar det av ut till Far och familjen! Där ute blev de som vanligt mkt fika, inte lustigt jag ser ut som jag gör =)! Presenten där var fantasifull och välkommen. 1000 kronor, kommer väl tillpass nu när det snart är sommar!

När jag fika färdigt och blivit om möjlit lite fetare så var det absolut hög tid att tagga match! Motståndet var Borens IK, serieledarna. Våra förutsättningar var inte de bästa alls. Men vi gör en kanonmatch, poäng och bragd var inte långt borta...men tyvärr blev det förlust med 3-1. Ett resultat som är lite i överkant....tyvärr. Det är juh poängen som räknas, även om jag var sjukt nöjd med spelet mina kära tjejer presterade!

Men nu till det jag tänkt skriva om i dagens inlägg....
... det som hände efter matchen.

Som vanligt var det samling i omklädningsrummet efter match, jag talade om att jag var nöjd med insatsen...kanske den bästa presenten jag kunde få! (förutom poäng då...men men jag var nöjd ändå). Då slog dom till....

Icka blev lagets taleskvinna och läste upp en enormt fint brev, blev tårögd....till en början.... i slutet av brevet började jag dock tjuta. Försökte hålla emot. Men de gick inte...det visade det sig att de tillsammans med några andra börjat samla in pengar till en fotbollsresa, till LIVERPOOL! Helt galet! OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ ! Men det är inte slut där..... Icka och Kiwi hade även tränat in låten "You´ll never walk alone", Ickas bror spela gura och jag bara stod och lyssna. Såg säkert helt chockad ut! Helt sjukt va fina alla är! Laget är bästa! Me love!

Helt klart den finaste present jag någonsin fått....!

Så med andra ord. Min 25 års dag blev svinbra...o faktiskt ganska märkvärdig om jag själv får bestämma! Underbart att få spendera kvällen med laget hihi...Me like bigtime!

//Tobbe
... är halvvägs till 50!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bara riktiga män gråter:)



grattis igen bejb! kraaaaam

2008-06-13 @ 17:22:24
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis i efterskott! :)

Kul att du fick en san bra dag, det ar du vard!



Kramar

2008-06-14 @ 05:37:15
Postat av: Ida

Oj, gulle vän! Jag glömde bort mig.. Massa grattis i efterskott i alla fall ! :)

2008-06-14 @ 17:08:37
URL: http://suuum.blogspot.com
Postat av: Jenza

Satan i gatan gubben!! Stort grattis i efterskott!!

Hoppas du hade en strålande fin dag, din gamle räv ;)



Surt med midsommar, men tyvärr är det smällar som vi säkerligen kommer att få ta fler ggr med den yrkesinriktning som vi sedermera valt...



Miss you!!

2008-06-27 @ 15:00:41
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0