En tisdag...som vilken som helst...

Idag är en välidgt skön dag...än så länge...klockan har inte blivit så mkt än... hon är bara 11!

Vaknade klockan 8 av att solen lyste rakt in i lyan..helt underbart..! Världens vårkänsla fick jag...dock dövades den när jag kom ut till köket och kolla in termomertern...minusgrader. De var den vårkänslan. Dock trotsa jag vinterkyla och övertygade mig själv om att det var nästan vår iallafall. Drog på mig kläder och gav mig ut på en raskpromenad runt ån..... Det fan, få saker som är härligare än att traska raskt runt Stångån....

Var dock lite trött, hade svårt att sova efter träningen igår. Dels slutar den juh väldigt sent och lilla jag var inte hemma förän runt 23...Men sen så närmar sig juh första träningsmatchen och jag har fan inte laget klart i huvudet än...Måste verkligen fundera! Måste framförallt bestämma mig...hur ska jag ställa, vilka ska spela vart och vilka ska spela överhuvudet taget...! Två träningar kvar, onsdag och torsdag...tror jag kommer ha en bättre bild redan på onsdag!

Idag .... hmmm...jag är på väg in mot stan tror jag...eller om man ska ta tornby, måste dock till banken...så de får nog bli båda...! Sen börjar jobbet vid 14 och slutar 23. Imorn jobbar 15-17.30 om jag inte minns fel. Jobb även torsdag, fredag o lördag denna vecka....

Sen är de söndag...en dag jag väntat på länge nog nu! Hihi...=) Dags att tagga! Match är på ingång!

Nu ska jag bli fin tänkte jag..undrar hur de går!

//Tobbe....
.... känner hur vårkänslan sprider sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0