helgen väldigt fort...

Nu ska jag ge mig på ett försöka att i korta snabba drag ge er en beskrivning av helgen...

Fredagen var väldigt lugn, jobbet gick väldigt bra och jag fick faktiskt sova ett par timmar!
Slutade jobba 09 och drog nästan omgående till Ryd för att se när Östria tryckte dit KSK, 2-0! Kul för dem grabbarna... Själv bara stod jag och hade abstinens, jag vill med igång med träningsspelandet...Bara går o längtar till söndag hela tiden...hihi....Men som sagt på söndag smäller de...!

Efter fotbollen, drog jag hem och käka o sen var det innebandy. Lite av en hatmatch mot grebogänget Dentus... Vilka killar, den ena galnare än den andra. De small rätt bra vill jag lova. Vi släppte in ett tidigt mål, men vände snabbt på steken och i halvtid tror jag vi ledde med 6-1. Snabbt i andra gjorde vi två mål till och de kändes rätt lungt. Dock var jag väldigt uppretad, en liten kille i Dentus, vi kan kalla han Lejonhjärta... var fruktansvärt enerverande. Vilket ledde till att när jag fick chansen, klev jag dit. Satte en ordentlig tackling. Vände på klacken och gick till utvisningsbåset, fem minuters extra vila för Tobbe...säsongens andra utvisning,

Inga mål för mig denna match heller...hmmm...vart har formen tagit vägen...de kan man juh undra...kan vara så att flytet bara försvunnit.

Efter innebandy bar det av till Jimpo, mellan landning på Pizzeria Skeppet, sen var de bärs, hockey o Wii för hela slanten... fulla o dana drog vi ner på krogen o ännu fullare ett par timmar senare drog vi hem. Väldigt roligt..

Söndag, jaaa..söndag gud va underbara...fotboll för hela slanten..
Wonderbar!

//Tobbe....
... behöver hitta tillbaka till målformen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0