I början av den här veckan...

hejsan...

Matchen i söndags, gick bra! Vi förlora med 3-1 men vi gör en lagom bra match med tanke på våra förutsättningar!

Behöver inte skriva så mycket mer om matchen, har redan analyserat klart och ser fram emot söndagens drabbning på konstgräset i Ryd, jättemycket!

För mig börjar juh alltid den nya veckan på tisdagar, jag är juh nästan helt ledig hela måndagen. Just nu sitter jag o ska snart iväg till läkaren. Innan jag börjar jobba klockan 14! Jag måste få veta vad som är fel, jag är så trött på min huvudvärk som jag nu haft i en vecka!

Idag jobbar jag 14-23
Imorn jobbar från 20-13 på torsdag
och på fredag jobbar jag ett par timmar, då det är personalmöte!

sen kommer helgen, ser redan framemot den. På lördag ska laget jobba, jag ska på möte. Lägga serieplaneringen för hela säsongen och på söndag är det match som sagt...

Kom gärna dit!
Nu ska jag till läkaren!

//Tobban...
... är just nu fylld av huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Thaisås

Hoppas det inte är nåt allvarligt. såg att du skrivit på msn förut men har inte riktigt tid å skriva där. kraaaam

2008-03-11 @ 19:27:07
Postat av: Jenza

Ahh trist att no torskade! Men dock bra att ni känner att ni presterade utifrån era förutsättningar :) Håller verkligen tummarna för dig gubben... Hoppas "hoevaaarken" försvinner snart... Även kallad "skaullebaounk"... Kramm (ja med två m, det är så man säger kram i Trelleborg) haha

2008-03-14 @ 10:11:07
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Bara Linda

Halloj!
Kul att höra av dig igen! Här är det bra - jobbar för fullt. O så har jag äntligen börjat träna lite fotboll igen, med SDFF.

Hur är det med dig? Hur går det med jobb och fotboll?

I påsk kommer jag ner till Linköping (20/3-24/3. Just nu är det inte mycket planerat, vet inte riktigt vad som ska hända förutom att jag ska på bröllop o så ska vi ha lite påskfirande med familjen. Vad ska du göra?

Ta hand om dej!
Kramar

2008-03-14 @ 15:38:50
URL: http://baralindaaaa.blogg.se
Postat av: Thaisås

Har glömt att säga förresten.. det du skickade till mig på mailen som jag skulle läsa igenom.. tyckte det såg jättebra ut:) fick en att vilja veta lite mer.
sorry att jag inte finns vid datorn så mycke längre men har helt enkelt inte tid.

kraaaam

2008-03-18 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0