Igår fick jag rycket...allvarligt....

Tja alla!

Har ni haft känsla att man måste göra något åt sig själv, något man mår bra av...något som får en på toppen humör?! Igår hade jag den känslan...

Jag satt hemma på förmiddagen och fick för mig att göra något åt att jag just nu inte har någon föreläsning inbokad, så jag tog tag i de! Jag gjorde ett nytt utkast till att marknadsföra mig själv, blev väldigt nöjd. Vissa av mina potentiella kunder är nu kontaktade via mail, så nu antar jag att det bara är att invänta svar! En får juh hoppas på att nån svarar iallafall, för jag vill verkligen ut och föreläsa...det är så fruktansvärt kul och utvecklande för mig som person!

Synd att Jens inte är kvar i stan så vi kan göra de ihop, vi "fick" aldrig chansen så länge han bodde kvar. Men vi får väl lösa de!? Eller?

Sen fick jag rycket av helt annat skäl också....förbannad var jag...inte ofta det händer, men A-kassan ger mig panik! Jag är avstängd och det verkar omöjligt att återigen få tillbaka ersättningen. Enda chansen är att jag bli arbetslös igen och det har jag juh ingen som helst lust med...!

Men åter till det positiva, för de är så jag vill se på vardagen...idag får jag jobba extra lite, inte för att jag är aspepp på jobbet, men uppebarligen måste jag jobba in så mycket extra pengar som möjligt. 60% räcker fan inte långt, inte när man hela hösten har jobbat 120-150%! Ush...men men...
(de där var juh positivt, haha)

Solen skiner, ikväll är det träning, imorn är det träning och på söndag är det TRÄNINGSMATCH! TJOHO!!!
Mycket skoj ska de bli!

Nu ska jag ge mig på utseendet och sen är de lunch dags!
kram o hej...!

//Tobban...
.... vill dela med sig!

Ps. Thaisås, jag vill att du kollar på mitt utkast. Du ger så bra åsikter! hihi Ds.

Kommentarer
Postat av: Greén

Tobbelito, ändra min länk ;) Har bytt bloggadress.

2008-03-06 @ 14:12:10
URL: http://mg88.blogspot.com
Postat av: Thaisås

klart.. alltid:)

2008-03-07 @ 12:26:38
Postat av: Jenza

Ahh gubben! Mmm det är fan synd att vi inte "fick" chansen tillsammans.. Nu när jag kommer jobba mer frekvent som bara fritidsledare funderar jag också på att ta upp det på allvar! Osäker på mitt upplägg bara, men där kan säkelrigen du hjälpa mig som vatt ute en del tidigare... Kommer iof nog föreläsa/prata en del genom Rfsu också... Men om inte så! Hoppas du får svar i alla fall!
Haha garvade åt det förbannade Östgötskan.. "En får juh hoppas på att nån svarar iallafall" EN? VAFAN!! :D Vad hände med "man" eller "jag" och så vidare... men men... ni är dinga & vi är dinga! På våra egna vis ^^

2008-03-14 @ 10:15:20
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Jenza

Det är ju fan vad jag ska stava fel! :D Åt den förbanade Östgötskan såklart... Och säkerligen... Ja var nog ngt annat i mitt förra inlägg också! kom ihåg gubben... För att använda ett äckligt lags ord "du promenerar aldrig ensam"... Im here for you! Always...

2008-03-14 @ 10:17:49
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Jenza

Haha... förbannade såklart!! *s* ^^

2008-03-14 @ 10:18:21
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0