Nu har jag haft uppehåll i bloggandet, äntligen är jag tillbaka!

Så... Då var jag återigen tillbaka!

Det var ett tag sen sist, förra veckan var en bra vecka. En del jobb, ganska mycket kring fotbollen helt enkelt en vecka så som jag vill ha de!

Helgen var dock den bästa på väldigt länge! Jätterolig helg. I lördagas var jag och laget ute i Kärnaskola, där vi jobba fram fika till 370 personer, vi tjänade stora pengar på detta! Jätteskoj! Under lördagkvällen hängde vi hos Tomas, hockey och melodifestival. Ett par bärs han sväljas innan det var dags för hemgång! De andra drog vidare, men själv åkte jag hem o taggade för match!

Söndag morgon = match!
Ohh..ojojoj...vilken match. Vi var jätteduktiga! Spelade jättebra fotboll i andra halvlek, synd bara att vi inte lyckades vinna men 1-1 får ses som ett godkännt resultat.

Just nu då?
Ligger hemma i soffan, med hemsk huvudvärk. Har jätteont... Måste nog ringa o sjukskriva mig snart...gillar det inte men kommer inte orka jobba med denna värk.

PS. Thaisås! Tack så mycket! Det är lite tråkigt att vi inte hinner höras så mycket... men jag förstår om du har mycket att göra. Sen så har jag faktiskt en föreläsning inbokad! Så vi får väl se om du kan , skulle vara väldigt skoj! Ds.

Kommentarer
Postat av: T

Mm det skulle va riktigt kul om jag kunde gå!

har med ont i huvet:( migrän idag igen, jävla skiiit. så gick hem tidigare från skolan men kunde ändå inte göra mer så gör inte så mycke.

2008-03-19 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0