Torsdag... helvetes huvudvärk!

tja bah!

Jag har gått med spänningshuvudvärk i tisdags eftermiddag, helvete va jobbigt det är! Jag får snart psykbryt...allvarligt psykbryt! Verkar inte som att något funkar...min migrän medicin funkar inte, vanliga verktabletter funkar inte massor med vatten har jag hällt i mig...men inget hjälper! Ush!

Idag har jag jobbat en stund, 8-12.30, en ganska slappdag! Igår hade jag en ganska jobbig dag på jobbet, tempot var något sjukt. Jobbade bara 3,5 timmar, men fan va jag jobba! Så är det ibland...

Snart ska jag sätta mig i bilen och åka till den där handledarutbildningen, 4 timmar av vad jag tror enbart är skitsnack. 300:- per skalle kostar det oxå. Det är helt sjukt..ush! va pengar dem ska ha...helt sjukt!

men men...

Därefter är det träning och kallelse till match, va va skoj de ska bli! Jippi!

Nu taggar vi!

//Tobban...
... får väl härda ut så man blir handledare nån gång!


Kommentarer
Postat av: Thaisås

min stackars eter:(

2008-03-07 @ 12:23:15
Postat av: Tobbe

Tack för omtanken vännen!

2008-03-07 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0