Är rätt nöjd nu...

God kväll...

21:31, Fredagkväll....första fredagen på länge som jag inte jobbar...Jag tror jag har jobbat, 4 eller 5 fredagskvällar i rad...Väldigt skönt att vara ledig ikväll!

Jag jobbar dock på söndag igen, vilket gör att denna helg blir vit! Ingen alkohol här inte...rätt skönt faktiskt!

Imorn är det match, jag är nervös, jag är lite pressad, vi behöver nog få spela att stämma lite imorn. Sen har vi inte den bästa uppladdningen, det är många som tackat nej till spel! Men vi har ett bra lag, vi möter dock ett bra lag. Skoj och spännande ska det bli...

Var o kolla herrarna nu ikväll! En ganska skoj match, iallafall var det skoj att sitta med Danne på sidan. Mycket skratt! Han är fördjävla go!

Innan matchen sa de dock....."SWWIIIISSSCCCHHHH", jag sa...."AAAOOOUUUU!!!!" Kalsonggreppet, helt oförbertt, hela paketet fick sig en omgång o kallingarna gick paj.....! Fan stryk ska hon ha.....! hahaha....
... eller ruggit kassa kallingar! Ehhh..stryk är roligare.. =)

Längtar till måndag, mycket händer då! Börjar mitt nya jobb på socialen. Ska på möte på fotbollsförbundet, först om de projektet jag blivit koordinator för o sen ska jag ha mentorsmöte! Väldigt spännande! Längtar redan...

På tisdag är det match igen...Saltängens BK (div 2) behöver jag säga mer...!? nee..inte nu...=)...

Nu ska jag tagga match!

//Tobban...
.... är nog KINGEN tror jag!

Kommentarer
Postat av: KINGEN

haha. du får sluta köpa kalsonger på myrorna, det är därför dom går sonder :D

2008-05-09 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0