Bangar aldrig en utmaning!

Lovisa utmana mig och jag banagar inte....

Mycket nöje!

För fem år sedan...
...våren efter jag tog studenten! Va fan gjorde jag då....måste haft min kommunala ungdomspraktik på Ryds Fritidsgård samtidigt som jag var på Solhagaskolan som elevassistent. Ganska kasst betalt praktik, men jag hittade mitt kall! Fritidsledare! Jag var tillsammans med Jessica, trivdes med livet och tränade som vanligt igen efter min andra knäoperation! Rätt vältränad, det var tider de....

För tre år sedan...
...var på väg mot mitt första sommarlov på Valla FHSK, hade slitit på Elektrolux och Partnertech fram till hösten -04 så när jag hoppade på Fritidsledarutbildningen på hösten, började livet! Helt klart ett av mina bästa val någonsin! Bodde på Hagmarksgatan, med Jalle och John! Kollektivet var underbart! Jobbade lite på Pandion under sommaren! Bästa tiden!

För ett år sedan...
...var nära examen från Valla FHSK.  Livet lekte, bodde hos Pappa! Vilket kanske inte var så himla skoj! Var mitt uppe i sluttampen på mitt examensarbete, hade nog bara ett par dagar kvar till inlämning, ganska stressad kille. Umgick mycket med Martin... en tid jag värdesätter högt idag! Levde singellivet, på allvar för första gången sen jag det tog slut med Jessica! Ojojoj, va skoj vi hade jag, jens och alla andra grabbar på Valla. Hade nog också just kommit hem från kryssningen...vilken fylleresa!

För tre månader sen...
... var mitt uppe i försäsongsträningen med damlaget. Hade skitskoj! Jobbade en del och längtade efter våren!

Igår...
... var i Åby och spelade match! Mer behöver jag inte säga. Satt sen hemma och blev full i min ensamhet! haha...skoj vare iallafall...!

Imorn...
... upp 05:00, ska jobba. Köra till Arlanda ToR. Ska på möte på ÖFF och sen är det träning. En rätt okej dag väntar!

Om ett år...
...Har fast jobb på Socialkontoret, har fått en bättre start på serien med damlaget! Går det som jag vill, så kanske jag lyckats lura någon att bli ihop med mig =) haha...
... eller så är jag någon helt annanstans....en ny utmaning kanske har greppat mig och fört mig till något nytt!?
Man vet aldrig med mig!

Nu tänker jag nog inte utmana någon speciell, men hoppa gärna på utmaningen att minnas ditt eget liv. Det var svårare än vad jag trodde! haha...men jag tror det blev rätt!

//Tobbe...
.... får se vad framtiden har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0