Blogga hit och blogga dit...eller inte blogga alls...

Tjoho!

Klockan är 07:22, jag slutade jobbet 02:00 igår.....jobbade tolvtimmar igår, när kaffet är slut här i min mugg ska jag tillbaka till jobbet och när denna dag är slut har jag gjort 26 timmars arbete på sen 22 i tisdagskväll! Helt galet!

Så här sitter jag och bloggar för eran njutning....

Här på bloggen får man följa, mitt otroligt spännande liv. Innehållandes jobb, fotboll, jobb o sååååå.....fotboll! Inte mycket annat faktiskt...jo, ibland blir de fest med! Men vaddå? Livet är väl en fest....ja så är de nog, iallafall ibland. När livet inte är en fest, då tycker jag det är pest att blogga, känns som att man bara klagar hela tiden då....iofs känns de som man bara skryter och "showar off" när man berättar om roliga saker....

Igentligen bryr jag mig inte...men ändå....

Sista dagarna, sen i fredags igentligen har jag varit på toppen humör. Vara på Vidablick i Jönköping över fredagkväll och lördag dag...Svinskoj...verkligen asroligt!

Tidigare i veckan så har jag gått runt med mina tankar om hur jag ska göra med mina jobb...velat fram och tillbaka dock bestämde jag mig igår. Jag sa upp mig från min tjänst på Behandlingshemmet, går över och blir timanställd igen, from. 20 maj! Samtidigt som jag på måndag börjar jobba 50% på Socialen i Linköping! Ska blir sjukt roligt, jag tror verkligen jag har gjort rätt val, känns som att det nya jobbet kommer ge mig nya utmaningar och som ni vet älskar jag verkligen utmaningar! (o ni som hört om mitt projekt på soc. ÖNSKA MIG LYCKA TILL) =) 'haha'

Torsdag, veckan är snart slut eller hur var det nu...haha.....imorn är det P-möte, sen blir de nog Östrias herrar mot LSW klockan 19 på vallen! Lördag förmiddag spelar vi själva och sen blir det en lugn kväll. För på söndag avslutar jag min arbetsvecka med det sköna passet, 13-23:30!

Tagga som fan, först för jobb o sen är det lördagsmatchen jag ska fokusera på!

Ses eller hörs...!

//Tobban....
.... är sjukt nöjd med tillvaron just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0