En bra vecka och en underbar helg!

Tjena hallå...!

Man skulle kunna tro att jag ska börja skriva om veckan nu...men nej..jag ska börja med helgen!

Helgen fick bästa möjliga start, iallafall om man räknar med helgen startar klockan 19:00, fredagkväll!
Match på Lambovallen, IK Östra Dam - Ljungsbro. 4-0!!! Tjena, glädje! Fy fan va skönt! Vi har kämpat och slitit! Vi har torkart tårar, brytit ihop och kommit igen. Vi har inte vikt ner oss och vi spelade i fredags en fantastisk fotboll! Underbart skönt!

Fatta min glädje!

I lördags var jag i söderköping, höll ett utbildningspass åt Östergötlands FotbollFörbund, skitskoj! Men långdraget.

Därefter par det fest och röj. BK/Harrys stod för underhållningen. Sjukt kul!

Veckan har väl flutit på utan större bekymmer, dock går dagarna för fort för lilla Tobias och ibland behöver jag 48 timmar per dygn för att hinna med allt. Har varit lite sjuk även denna vecka, jääääättttteeee mycket huvudvärk i tisdags. Stansmigränattack! Ush! Hatart!

Annars är det största nöjet, samtalen. Underbart roligt, oändliga och stundtals jeffligt mysiga!

Nu tänker jag njuta sista stunden av denna vecka, innan den nya drar igång! Dags att tagga....

//Tobbe...
... Får lite arbetsro och siktar på nästa helg!


Kommentarer
Postat av: Pink for life

fett värt :)

2008-05-25 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0