Oj, nu händer de grejer!

Mina kära bloggbesökare!

Sitt ner bekvämt och andas lungt nu...när ni ska läsa detta!

Tobbe har gjort comeback på gymet! Efter mer ett års uppehåll från regelbundet gymade var de så i igår (måndags) dags! Bröst/Biceps körde jag!

HERREDJÄVLAR!!! Vilken träningsvärk jag har i armarna idag...hahaha...

Nu tänker ni säkert...men Tobbe då..ett par det är väl inget. Neee... det är helt sant, men imorn (onsdag) är det dags igen och den första juni skaffar jag sommarkort på gymet!

Till saken hör att jag idag tog varvet runt ån, fort som fan. Jag ska ändra mina vanor och försöka komma nära en form som är annat än rund! Nyttighetsavtal ska signas! PINK FOR LIFE! =)

Nu laddar vi för jobb, 15-09!

Ses!

//Tobban...
... tänker inte vara både fet o rosa längre!

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt, man bmår bättre o blir piggare av träning :9

2008-05-27 @ 10:20:34
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: A

Haha ojdå, bättre att göra comeback sent än aldrig ;)
träningsvärk är väl underbart ;P

2008-05-27 @ 10:22:43
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se
Postat av: Jenza

Heeey my friend!

Tack för din kommentar på bloggen. Saknar dig med ska du veta. Ja för jävla dållet är det. Jag håller med. Får helt enkelt skärpa oss... Sagts många ggr men någon gång måste det ju finnas sanning bakom ^^

Dessvärre kan jag inte komma den 19/7 =/. Hade jag jobbat som det var planerat från början hade jag kunnat. Det är min allra sista dag jag jobbar innan jag går på semester... Jobbar 3 helger och detta råkar vara en av dem! Riktigt synd för det hade varit skoj att komma upp då!!

Ha det guldans..
Din för evigt också...
Jenzajävel ^^

2008-05-27 @ 13:28:01
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: pink ladie

mhm mhm, svulla järnet nu :D

2008-05-31 @ 14:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0