Tungt, Tungt, Tungt men bra, bra bra!

Hej Hej Hallå!

Det är tungt nu, fotbollen asså! Jag (vi) får det inte att stämma, vi har dock lyckats göra mål i seriespel. Det är positivt, man skulle kunna tolka de som att vi är på väg åt rätt håll! Dock skulle vi ha vunnit mot, Åby! Men vi gjorde juh inte de... och nånstans känner jag mig väldigt ansvarig för att vi inte får till de! Vi kommer inte upp i banan och vi lyckas inte skapa tillräckligt med chanser! Vårat anfallsspel är svagt för tillfället! Jag måste verkligen få till en förändring, komma på nåt nytt!

Ush! Imorn ska jag gå upp 05:00, ska köra två tjejer från hemmet + chefen till Arlanda. Ett arbetspass som jag får 9 timmar för, nu när jag är timvikarie, för imorn är jag timvikarie på Pandion! De är så skönt! Soc. jobbet gillar jag big time! Det ska bli ruggit skoj att få jobba så, få styra och ställa själv. Grabben jag jobbar med verkar vara grymt härlig... De här jobbet är helt i min stil!

Förövrigt mår jag sjukt bra och tycker det mesta är rätt skoj! Har kommit på att jag trivs rätt bra med mig själv och min tillvaro! Guldkant på tillvaron finns de me...Tack så mycket! KINGEN!

Nu ska jag fortsätta och njuta av vad som är de sista självande timmarna av min helt lediga helt på väldigt, väldigt länge...Jag har inte haft ledigt (fredagkväll, lördag och söndag) sedan slutet av oktober -07! Har jobbat minst en av helgdagarna varje helg! Så denna helg har jag verkligen njutit av!

Jag har också fått klart att jag ska vara på Stadium Sports Camp v. 1,3 och 4! Så grymt skoj, längtar redan. Börja tagga! Så sjukt skoj ska de bli, tre veckor även i år!

Men som sagt nu är det slapp! imorn är det jobb, möte på ÖFF o så träning! Så de är bäst att vila upp sig!

//Tobbe...
... medlem av en exklusiv skara! "pink for life"!

Kommentarer
Postat av: BF

pink for life, bästa ever!

2008-05-18 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0