Så var det dags igen!

Hej alla....

Jag börjar med att instämma i de kommentarer om att jag skulle inneha världens sämsta imunförsvar. Nu är jag "sjuk" igen! Eller iallafall helt galet genomförkyld. Trist som fan, då det blir avbrott från min träning. Just när jag är igång på allvar, just när resultat börjar komma och man börjar se på mig att jag kroppen ändrar form...

Men vi får hoppas på att förkylningen blir kortvarig och att jag är igång och tränar innan veckan är slut. Fast igentligen är det inte träningen som är viktigast denna vecka, jag vill bli frisk till helgen. Eftersom vi drar iväg till UMEÅ på fredag! Vi ska upp och fira Axelssons 25-års dag! Fett me skoj, ska de bli. Jag pallar dock inte förkylning då, vill vara frisk då jue!

Annars flyter livet på helt underbart, är sjukt nöjd med tillvaron. Även om det finns en del bekymmer runt mig som person. En del tjafs kring fotbollen, inte med laget utan snarare med föreningen. Tror dock att det kommer att lösa sig. Känner mig stark inför den kommande "striden". Det är bara att bita i och visa vad man kan!

Jag vet att jag har rätt denna gång!

Snart är säsongen slut, det är både trist och skoj! En del vet vad jag menar.... Det blir ett par veckor ledigt från fotboll, sen blir de förhoppningsvis nystart och nysatsning...det är här det kommer bli "strid", om nystart och nysatsning. Dock blir vi degaraderade och får nästa år spela i div. 5. Inte som vi tänkt oss, men de kan bli sjukt skoj det med!

Nu ska jag fortsätta njuta i mina "nya" skinsoffor! Bilder kanske kommer vad det lider....
Vill nån köpa min andra soffa! Hör av er...billigt kompispris för en helt okej soffa!

Ev. kommer nytt inlägg inför Umeå resan....annars får ni vänta till nästa vecka, då kommer bilder och en skön berättelse om en rolig helg!

Ses o hörs!

//Tobbe....
... gör vad han kan för att bli frisk från äcklig förkylning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAGGA UMÄÄÄÄÄÄÄ, FETT MED KUL :D

2008-09-16 @ 14:05:32
Postat av: Lovisa

Min lilla darling då. Skickar lite frisk-baciller*

2008-09-16 @ 20:56:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0