Lite av allt möjligt...

Hej asså!

Nu är det dags att skriva av sig lite grann, de finns kanske inte så mycket att berätta. Men något ska väl kunna skriva ihop...

Senaste tiden har varit ganska jobbig, på många sätt och vis. Massor med jobb, massor med fotboll och så en hel del annat som tagit energi. Önskar jag hade någon som kunde putta in lite energi i mig. Just nu känner jag att det är jag som för in en massor energi hos massor av andra, utan att igentligen får den påfyllningen jag kanske behöver. Det är väl en jeffla tur att det är sommar på gång, så de inte var dags för höst och mörker. Då hade nog varit försent redan...

Jag behöver inputs, jag behöver få energi utifrån. Jag kan inte bara pusha in och ge ifrån mig energi, jag behöver också bli påfylld...

Har ni tänkt på....
... när egna handlingar går emot den egna hjärnan och ens egna sunda förnuft! Det är ganska mystiskt mysterium. Man har bestämt sig för en sak, men gör en helt annan, även fast man vet att man inte ska göra så eller fast man vet att man borde göra på ett annat sätt...
Det kan tillexempel vara, "Nu ska jag inte äta skräp mat på en vecka!" Men vips så står man på pizzeria Skeppet dagen efter och just beställt en kebabtallrik....WTF! Eller de kan vara, "imorn ska jag fan till gymet!" Man tar med sig gymkläder till jobbet, men istället för gymet sitter man kvar lite extra på jobbet så man inte hinner eller så bara skiter man i det.....WTF! Eller, "jag ska inte ta de där samtalet nu", men ändå sitter man där med telefonen vid örat och väntar på svar några minuter efter....WTF!!!!!

Ganska störande... och jag vet ännu inte varför de här händer mig. Jag kan inte svara på hur de kommer sig...har de med den där energin att göra...är de på väg att ta slut, så att man inte orkar hålla ihop riktigt!?

Har ni tänkt på ...
... att våren/sommaren är här! De har jag! Jag är redan bonnbränd och rosa. Jag är dessutom tjock! "Jag vill inte vara tjock och rosa!" (citat: Johan Glans)...
Detta ger mig dock en anledning till att gå till gymet. Pigmentet kan jag inte göra något åt, men tjockisheten går väl att jobba bort...
Whis me luck!

//Tobban...
... Vill verkligen ha en ny bil! Så jeffla trött på Saaben!


Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet att du klarar det!;) Lycka till! O förresten var jag på Big Comedy i lördags:D fy faaan vad kul det var, höll på att skratta ihjäl mej& självklart var Johan Glans den som fick mejjj att skratta mest!hihihi! sånt ger påfyllning av energi! Ta hand om dej!Kraaam

2009-05-04 @ 12:28:53
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Tobbe

Jag var med på Big Comedy i lördags =) Det gav energi, helt klart...Behöver dock lite annan påfyllning med...det är verkligen helt empty nu! Men de blir nog bättre framöver...

2009-05-04 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0