trötthet...de är en känsla jag HATAR!

Hej igen!

Nu tycks de hända grejer, jag skriver två inlägg samma dag! WTF!?

Jag kom på förrut att det finns en känsla till som jag verkligen inte tycker om, bredvid Saknad! Saknad må kanske vara den värsta känslan. Men jag verkligen HATAR känslan över att vara TRÖTT!

Jag vet, nu tänker ni säkert att jag har på tok för mycket att göra. Jag får skylla mig lite själv över att jag är så himla trött just nu! Men jag håller bara med er delvis...

Som jag skrev i ett tidigare inlägg får jag på tok för lite påfyllnad i vardagen, jag måste verkligen säga det igen. Det finns människor runt omkring mig som är/ eller iallafall tidigare har varit väldigt duktiga på att fylla på mig med energi. Dessa har liksom slutat lite med de.... Sjukt trist tycker jag. Kanske gjort nåt fel på vägen, vad vet jag. Men de borde väl inte vara så svårt att fortsätta ge mig lite energi....

Jag var dock iväg till Örebro och kan nog säga att de fyllde på mig med lite energi iallafall. Framförallt mentalt. Fick en del bekräftelse på att jag rätt ofta gör rätt saker och att jag ibland är rätt duktig. Men just nu behövs de så mkt mer....

Jag är förtillfället galet trött, jag vaknar av mig själv. På tok för tidigt, runt 06 varje morgon... jag är pigg när jag vaknar. Men efter nån timme eller tre av arbete, kommer tröttheten över mig. Jag blir trött i huvudet. Kroppen blir seg och jag får stundtals verkligen anstränga mig för att orka genomföra dagen. Hatar verkligen att behöva bita ihop för att klara av saker ,som jag i vanliga fall, klarar av med en klackspark. Jag kan direkt säga att jag äter ordentligt, jag tränar kanske inte så mkt som jag borde, jag dricker tillräckligt med vätska och uppenbarligen sover jag tillräckligt med...Fattar inte vart felet ligger nånstans. Vet dock att mina arbetsdagar är något långa. Vilket också märks på min magkattar som blev ett begynnande magsår, dock är det stoppat nu och magen mår bättre. Tack till omeprazol! =)

Aja...ivilket fall som helst...trötthet är INTE något för mig!

//Tobban...
... är en kille som gillar full fart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

är också trött jämt nuförtiden. JÄMT! kommer knappt ur sängen på morgnarna.. spelar ingen roll om jag sover 5 8 eller 10 timmar.. inget är lagom. Hatar också att känna det så för det gör så det känns jobbigt att gå till jobbet fast jag ju egentligen tycker om mitt jobb. suck!

nu tycker jag värmen kan komma så kan vi köra en å-fest:)

2009-05-21 @ 11:56:31
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0