Då var det färdigt.....

Fredagsmys! Va fan är de!?
Inte innfattar de min lägenhet, idag denna fredag iallafall...Allt i min lägenhet är nu nedpackat! Jag är klar för flytt imorn.

Vid 1030, räknar vi med att dra igång kalaset, räknar med att vi får köra två rundor med grejer, räknar med att vara klar till senast 14. Då ska den härliga flyttlassangen varit inmundigad också! För vid 15 ska vi träna... Jippi! Dessutom får jag kärt besök på träningen imorn, Emely ska träna med oss imorn, de ska bli väldigt skoj! =)

Nya lyan ligger i Abisko, Tönsbergsgatan... Bilder och sånt kommer nog upp när jag väl kommit iordning, vilket jag lär ha gjort till nästa helg. För de värsta jag vet är när jag inte har ordning och reda runt mig, just nu mår jag riktigt dåligt. Svarta sopsäckar, kartonger, väskor och ännu mer kartonger omger mig just nu. Inga gardiner och allmänt kaos! Ush... de blir fullt ös i helgen. Lägenheten ska bli klar så som bara möjligt. Hoppas min lillasyster Andrea jobbar fort, så målningen av vardagsrummet blir klart även det!


Jag är taggad, nyckeln får jag nån gång ikväll... Imorn kör vi...!

Misstänker att jag återkommer med bloggen på söndagkväll...

// Tobbe

Kommentarer
Postat av: Emely

Yeeei, var skoj att träna med er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0