En arbetsdag...

Det är sportlov, jag jobbar men inte särskillt tungt eller speciellt mycket att göra på jobbet när det är lov.

Idag var en sån väldigt skön dag...
Kom på plats på jobbet strax efter 0830, drar en koppkaffe o sätter igång datorn. Gör lite schemaändringar som är beställda. Fixar lite med fotbollsgrejer, skriver lite arbetsgrejer, pratar lite skit med arbetskamraterna, telefonen ringer lite och jag bara slappar framför fejjan och på msn. Blir lite stressad när det är 3 eller 4 st som skriver samtidigt på msn... *hahaha*

Sen hinner jag ett par till koppar kaffe, en banan, en clementin och vips så planerar  jag lite måndagsaktiviteter....

Vid ca. 13.20 drar vi ner på stan, möter upp ett par elever. Bjuder dem på Burger King för att sen se "Farsan" på Filmstaden, de är juh ändå sportlov ;)

Efter bion, var sedan min arbetsdag slut...


Drar mig vidare mot Campushallen, väntar in tjejerna som ska träna fys, finns där o håller lite koll så alla sköter sig! *hahaha*

Nu ligger jag mest i soffan och slappar, tar igen mitt knä och kollar OS...
Ska väl få i mig lite krubb o sen drar mig mot duschen och sängen....

Imorn är det en ny arbetsdag! =)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0