Funderar på att dra igång denna igen...

Efter en långtids frånvaro och arbetande med en annan blogg, funderar jag på att starta om min egen igen. Viss inspiration har jag fått efter att ha läst andras bloggar. Det är faktiskt rätt skönt att skriva av sig lite.

Bloggen denna gång kommer nog handla om allt och inget.. mest för min egen del, men kanske även för eran. Ni får veta lite mer om mig och ev. så får ni ett och annat tips på hur man lever sitt liv eller hur man inte lever sitt liv?! hahaha... hur som helst... mitt liv kommer iallafall att presenteras nu när jag drar igång detta bloggande igen!


För att göra en enkel uppdatering:

Civilstatus: Singel
Ålder: 26
Bor: i fortfarande kvar i Tannefors, men flyttar inom en vecka till nytt...
Jobbar: fortfarande på Lyftet, men byter jobb nu under Mars
Pluggar: Sport Management, på distans i Växjö
Fotboll: Kvar på damlaget i IK Östria Lambohov
Nytt: Fodervärd på heltid åt en jättefin rottis, Pavarotti är hans namn.
Bil: Ford Focus
Snus: Jo, vars...
Gillar: OS!
Ogillar: SNÖHELVETEN!


Aja, för övrigt är jag väldigt trött och orkeslös, oinspirerad och utan energi! Jag behöver lite påfyllnad, hoppas jag kan hitta de någonstans, vet inte vart. Förslag mottages gärna...


Just nu är jag ganska, törstig! Tänkte ta lite cider, men när jag tog flaskan kom jag på att den stått i bilen sen i fredagskväll. Min cider var ett isblock... jag förblir törstig. Vatten kanske funkar...

Vi hörs väl imorn!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0