Halv åtta en måndag....

Hej!

Min måndag har varit rätt, tråkig faktiskt! Men ibland är man tvungen att göra saker man inte gillar.

Jag har idag deltagit på en "planskötarutbildning", fått lära mig de flesta grunderna man behöver veta för att kunna sköta en fotbollsplan! Det behövs tydligen till mitt nya jobb, jag anmälde mig iofs själv, ingen som tvínga mig. Men att de skulle vara så svårt och så tråkigt, kunde jag juh aldrig gissa på...

Kanske var tur att en av utbildarna var en väldigt het brud, jättefin faktiskt! Vilka ögon. Hon sa typ inget under dagen, men var väldigt okej att titta på lite då och då!

Aja, satt där till 15, sen har jag försökt plugga. Går inte bra just nu... men jag måste bli klar innan torsdag! Då är det dags att åter dra ner till Växjö!



Men just nu, ligger jag glor in tv4´s program "halv åtta hos mig". Med i programmet, är en vän, skolkamrat från Ryds tiden. Världens Östgöte, men sjukt skoj. När man i förväg har hört han berätta om inspelningen.... Hoppas han vinner! Heja Patrik!

Åter till programet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0