... jag blir så djävla trött!

Så var de då klart... Jag har flyttat in. Lördagen startade helt okej och livet flöt på. Allt gick som de skulle, de gick snabbt att tömma lägenheten och de gick snabbt att fylla den nya. Alla grejer kom på plats, inget gick sönder..

Lillasyrran, satte fart med målningen och fick snabbt taket målat. Sen började hon på väggen och skulle fixa och trixa med väggarna. När hon helt plötsligt hittar fuktskada....

Åh vi pratar MÖGEL och dyngsur vägg! Helt sjukt. Tapet på de skadade området bara lossna när man tog i den och allt slängde vi på golvet. En härlig doft av mögel har spritt sig i lägenhten och vi kunde inte göra nåt mer än att ställa in grejerna och lämna stället...

Så de första som sker imorn bitti är Mr. Birgersson, ringer Stångåstaden och med hyffsat arg, irrterad röst, besviket talar om att detta inte är okej. 
 
Jag kan dock inte bo i lägenheten nu, de är juh hemskt tråkigt... Jag gillar inte de här! Ush...
Så nu är jag inhyst hos Far och ligger i Leones säng och komponerar detta inlägg!

Får väl se vad som händer här framöver.. ni blir nog uppdaterade...

Nu är de läggdags!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0