Vad äre för fel...?

.... ja, jag vet inte allafall!

Mitt knä helvete värker, nåt så in i helvete! Jag mår illa av smärtan...

Sen har jag i övrigt mycket obehaglig känsla i hela kroppen. Vet inte vad de kan vara... Finns väl många olika anledningar säkerligen. En vill och våga jag knappt tänka på... andra kan jag nog identifiera! Men iallafall, idag är verkligen inte en bra dag! Neee, fy!

Känns mest som måste hela tiden, var är suget, var är glädjen, var är avslappningen... Hjälp!?


De fanns en tid, inte alls långt borta då allt de där fanns, då saker och tingt fungerade. Då de fanns en människa som ge mig energi, glädje och vilja. De funkar dock inte längre.. de gör mig puppig!


Idag är en skitdag, önskar jag kunde starta om och börja på nytt!


Fan också!

/Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0