läget efter ett par dagar på ett kokhett kontor...

Sitter hemma i soffan, onsdag kväll. Två hela arbetsdagar, nästan, är genomförda. Jag har hunnit med mycket av det jag var tvungen att hinna med.

Lite tydligare har saker blivit, men det är ett hästjobb kvar att göra.

Dessutom är det inte många dagar kvar till säsongen är igång på allvar igen och saker och ting börjar röra på sig igen, allt börjar gå på rutin igen.

Imorn börjar träningen på nytt. Hoppas på taggade brudar och en del folk. Kan bli ruskigt skoj.. få lite fart på dem igen...

Jag har goda förhoppningar inför säsongen, hoppas de faller väl ut!

Nu orkar jag inte mycket mer...
Ska ladda för 200 grader på kansliet imorn igen..
Första träningen, jag är laddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0