Klar för denna säsong!

Midsommaraftons morgon och som vanligt en kopp kaffe vid bloggen!

Nu har jag lite smått börjat summera vårsäsongen, jag har nu jobbat på kansliet sen 1 mars! Varit ganska skoj, väldigt hektiskt, väldigt mycket att göra och tiden har rusat iväg. Inte haft någon tid för reflektion eller eftertanke. Det ska bli skönt med lite "ledighet" så man får den värdefulla tiden innan vi sparkar igång hösten.

Kort kan jag väl konstatera att jag haft väldigt lite tid till förädling och utveckling av föreningen, den mesta tiden har helt enkelt gått åt till förvaltning och omhändertagande. Just såhär första tiden tror jag har varit tvungen att handla om att ta över ett redan fött barn. Många saker som händer i föreningen, har jag inte varit med och skapat. Så jag får helt enkelt göra mitt bästa för att få det att fungera.

Det finns dock vissa saker som jag i efter sommaren dirket ska ta tag i och göra ändring i. Bland annat ska jag utveckla vårat medlemsregister och skapa möjlighet för mig själv att lägga tiden på annat, än att kunna hålla registret vid liv.

Dessutom vill jag även skapa mig förutsättningar för att utveckla föreningen. Hitta på nya saker och skapa mer intresse för våran förening.

Jag kan också avslöja att det kommer göras ett arbete för att få in föreningskunskap i föreningen, det är så att man blir mörkrädd ibland...=)

Dessutom vill jag skryta lite...

Vår förening ligger i topp vad det gäller publiksnitt hos herrlagen i Linköping! Just de... Kenty och FKL ligger efter oss! Sträck på oss!


Nu njuter jag vidare... vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0